אנחנו רואים חשיבות מיוחדת לצורך לשמור על קשר עם לקוחותינו בתקופה מאתגרת זו.
נערכנו להמשך מתן שירות זמין ומקצועי בהתאם להתאמות הנדרשות לאור המצב וברצוננו לשתף אתכם בנוגע לכך:
תקשור מידע ללקוחות:
הקמנו אזור מיוחד, באתר האינטרנט של שגיא יוגב, שם אנחנו מרכזים באופן שוטף את כל המידע הרלוונטי עבורכם בתקופה זו, כולל דיוורים מיוחדים בנושא שמירת זכויות בחל”ת, השפעת המצב בשוק ההון על התיק הפנסיוני שלנו ועוד.
לחץ כאן
אזור מידע אישי:
העמדנו לרשותכם, באתר האינטרנט של שגיא יוגב, אזור מידע אישי.
לאחר הרשמה ראשונית, קצרה ופשוטה, יכול כל לקוח שגיא יוגב לקבל מידע מפורט על תכניות הביטוח הפנסיוני שלו, כולל מסלולי ההשקעה, דמי ניהול, תשואה אישית ועוד.
באזור המידע האישי תוכלו גם לבצע מגוון של פעולות דיגיטליות באופן עצמאי כגון: הזמנת פגישה, הפקת דוח מצב ביטוח ועוד.
לחץ כאן
עבודה מהבית:
שגיא יוגב נערכה לעבודה מהבית עם עשרות מחשבים ניידים וכעת עובדי החברה כולל צוותי השירות, הגביה והתביעות עובדים מהבית ומבצעים את כל הפעולות הנדרשות, באמצעות גישה ישירה ומאובטחת לכל מערכות המחשוב של הסוכנות, חברות הביטוח ובתי ההשקעות.
פגישות סוכנים:
סוכני שגיא יוגב מצוידים במחשבים ניידים ובטלפונים סלולריים וממשיכים לבצע פגישות טלפוניות או דיגיטליות ולתת מענה מלא לכל צרכי השירות של לקוחותינו.
נמשיך לשתף אתכם ולשמור אתכם מעודכנים