אמנת שירות ללקוחות שגיא-יוגב

היום שלנו הוא המחר שלך

מנהלי ועובדי שגיא-יוגב מחויבים למתן שירות מקיף, מקצועי ואיכותי
לכל לקוחותינו לאורך זמן, על בסיס של אמון, הגינות וכבוד הדדי

לקוחותינו

אתם הבסיס לקיומנו, ולפיכך אנו רותמים את העוצמה הניסיון והמוניטין שלנו לטובתכם, ע"י יצירת תשתית אשר תבטיח לכם חווית שירות איכותית שתיתן מענה לצרכי ם שלכם ושל משפחתכם לכל אורך תקופת הקשר המשותף:


זמני מענה לפניות שירות – בהתאם להוראות הממונה על אגף שוק ההון ביטוח וחסכון:

נושאזמן מענההערות
פנית לקוח לקבלת מידע / הסבר / הכוונה2 ימי עסקיםמתן מענה ענייני ראשוני בגין פניה מסודרת אשר התקבלה במשרדנו בכתב - במייל / פקס/ דואר או בפניה טלפונית לנציג שירות במשרדנו הכוללת מענה אנושי
פנית לקוח קיים או לקוח לשעבר לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות הסוכנות3 ימי עסקיםבעל הרישיון ימסור כל מסמך הקשור ללקוח ונמצא ברשותו עפ"י דין ממועד דרישת הלקוח.
פנית לקוח לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות היצרנים7 ימי עסקיםבהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין
פנית לקוח להעברת בקשה לביצוע פעולה/ שינויים במוצר הביטוח7 ימי עסקיםבהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין
פנית לקוח לקביעת פגישה או שיחה עם סוכן ביטוח7 ימי עסקיםתתואם פגישה במשרדי החברה או שיחה טלפונית עם סוכן ביטוח, בשעות הפעילות
פנית לקוח בעניין תביעת ביטוח2 ימי עסקיםמתן מידע אודות זכויות הביטוח של הפונה, דרכי הפעולה העומדים בפניו, ולאחר מכן המשך מעקב אחר תגובת היצרנים
ייזום פניית שירות לבחינת שינויים במצבו של הלקוח7 ימי עסקיםהובא לידיעת הסוכן על שינוי במצבו של הלקוח תתבצע פנייה שירות לבחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכי הלקוח נוכח השינויים.

הערות:

 

דרכי התקשרות – אנו עומדים לשירות לקוחותינו בדרכי ההתקשרות הבאים:


באתר האינטרנט של הסוכנות       
בכתובת: www.sgy.co.il

באמצעות דואר אלקטרוני             בכתובת: sagiyogev@sgy.co.il

מענה טלפוני בשעות הפעילות      בימים א' – ה' בשעות: 16:30 – 08:30

משרד ראשי  רח' היצירה 2 ,קריית אריה, פ"ת 4951228 טל: 9270700 – 03  פקס: 9230606 – 03

מחלקת תביעות בריאות וסיעוד
מענה בטלפון 9270862 – 03   בשעות הפעילות, באמצעות פקס: 9270306 – 03   באמצעות מייל  sgy-briut@sgy.co.il

פניות מעסיקים בתיק שגיא יוגב
נציגי מעסיקים ועובדיהם – מוזמנים להמשיך ולפנות בטלפונים ומיילים ישירים לנציגי השירות המפעלי אשר הוגדרו מראש, בנוסף לדרכי ההתקשרות המפורטים לעיל.

פניות לקוחות בתיק סוכנים עצמאיים
לקוחות ומעסיקים של סוכנים עצמאיים מקבוצת שגיא יוגב, מוזמנים להמשיך ולפנות לסוכן האישי שלהם או לנציגי שירות הסוכן במשרדי שגיא יוגב בהתאם לנוהג הקיים, בטלפונים ומיילים ישירים, בנוסף לדרכי ההתקשרות המפורטים לעיל.

לתאום פגישה

כל הזכויות שמורות לשגיא יוגב סוכנויות לביטוח (1988) בע”מ - חברת בת של קבוצת מגדל | תנאי שימוש | סודיות ופרטים
כניסה לאזור אישי