היום שלנו הוא המחר שלך
מנהלי ועובדי שגיא-יוגב מחויבים למתן שירות מקיף, מקצועי ואיכותי
לכל לקוחותינו לאורך זמן, על בסיס של אמון, הגינות וכבוד הדדי
לקוחותינו
אתם הבסיס לקיומנו, ולפיכך אנו רותמים את העוצמה הניסיון והמוניטין שלנו לטובתכם, ע”י יצירת תשתית אשר תבטיח לכם חווית שירות איכותית שתיתן מענה לצרכי ם שלכם ושל משפחתכם לכל אורך תקופת הקשר המשותף:
- במתן הכוונה אישית ומקצועית, ליצירת הגנות ביטוחיות ופנסיוניות מקיפות התואמות לצרכיך.
- במתן מענה ותשובות מקצועיות, בשפה פשוטה ובהירה, שתאפשר ל ך קבלת החלטות מושכלות.
- במתן מידע אמין ועדכני, בזמן סביר.
- ביצירת נגישות, שקיפות ויעילות בכל תהליכי השירות.
- אנו ננהג בהגינות, כנות ויושר.
- אנו מחויבים בהקשבה לצרכיך , תוך קיום דיאלוג אדיב וסובלני.
- אנו נתמוך בך בכל האירועים החשובים בחייך , תוך גילוי רגישות בהכוונה מקצועית למימוש זכויותיך.
- אנו מתחייבים לשמירה על כבודך ולהגנה על פרטיות המידע שלך.
זמני מענה לפניות שירות – בהתאם להוראות הממונה על אגף שוק ההון ביטוח וחסכון:
נושא | זמן מענה | הערות |
פנית לקוח לקבלת מידע / הסבר / הכוונה | 2 ימי עסקים | מתן מענה ענייני ראשוני בגין פניה מסודרת אשר התקבלה במשרדנו בכתב - במייל / פקס/ דואר או בפניה טלפונית לנציג שירות במשרדנו הכוללת מענה אנושי |
פנית לקוח קיים או לקוח לשעבר לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות הסוכנות | 3 ימי עסקים | בעל הרישיון ימסור כל מסמך הקשור ללקוח ונמצא ברשותו עפ"י דין ממועד דרישת הלקוח. |
פנית לקוח לקבלת אישור / מסמך הנמצא ברשות היצרנים | 7 ימי עסקים | בהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין |
פנית לקוח להעברת בקשה לביצוע פעולה/ שינויים במוצר הביטוח | 7 ימי עסקים | בהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין |
פנית לקוח לקביעת פגישה או שיחה עם סוכן ביטוח | 7 ימי עסקים | תתואם פגישה במשרדי החברה או שיחה טלפונית עם סוכן ביטוח, בשעות הפעילות |
פנית לקוח בעניין תביעת ביטוח | 2 ימי עסקים | מתן מידע אודות זכויות הביטוח של הפונה, דרכי הפעולה העומדים בפניו, ולאחר מכן המשך מעקב אחר תגובת היצרנים |
ייזום פניית שירות לבחינת שינויים במצבו של הלקוח | 7 ימי עסקים | הובא לידיעת הסוכן על שינוי במצבו של הלקוח תתבצע פנייה שירות לבחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכי הלקוח נוכח השינויים. |
הערות:
- ככל שמדובר בנסיבות מיוחדות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל.
- הסוכנות עשויה לגבות מעת לעת תשלומים ו/או החזרי הוצאות בגין שירותים שונים וזאת כפי שיסוכם בין הצדדים מראש.
ובכפוף לסעיף 19 א (א) (1) לחוק הייעוץ הפנסיוני .
דרכי התקשרות – אנו עומדים לשירות לקוחותינו בדרכי ההתקשרות הבאים:
באתר האינטרנט של הסוכנות בכתובת: www.sgy.co.il
באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: sagiyogev@sgy.co.il
מענה טלפוני בשעות הפעילות בימים א’ – ה’ בשעות: 16:30 – 08:30
משרד ראשי רח’ היצירה 3 ,קריית אריה, פ”ת 4951229 טל: 9270700 – 03 פקס: 9230606 – 03
סניף חיפה רח’ ביאליק 3 , בניין מנהל הנדסה ,חיפה 3145801 טל: 03-9270830 פקס: 03-9230909
מחלקת תביעות בריאות וסיעוד
מענה בטלפון 9270862 – 03 בשעות הפעילות, באמצעות פקס: 9270306 – 03 באמצעות מייל sgy-briut@sgy.co.il
פניות מעסיקים בתיק שגיא יוגב
נציגי מעסיקים ועובדיהם – מוזמנים להמשיך ולפנות בטלפונים ומיילים ישירים לנציגי השירות המפעלי אשר הוגדרו מראש, בנוסף לדרכי ההתקשרות המפורטים לעיל.
פניות לקוחות בתיק סוכנים עצמאיים
לקוחות ומעסיקים של סוכנים עצמאיים מקבוצת שגיא יוגב, מוזמנים להמשיך ולפנות לסוכן האישי שלהם או לנציגי שירות הסוכן במשרדי שגיא יוגב בהתאם לנוהג הקיים, בטלפונים ומיילים ישירים, בנוסף לדרכי ההתקשרות המפורטים לעיל.